loading...
خاطرات کلاس ششم و ....
سید علی محمد حق دوست بازدید : 1 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

من خیلی خوشحال بودم که دوباره به مدرسه می آمدم من دوستان خود را در حیاط مدرسه دیدم آنها به طرف من آمدند و با من سلام واحوالپرسی کردند پس از مدتی زنگ کلاس خورد ما به کلاس درس رفتیم چندی گذشت و معلم ما سر کلاس آمد معلم ما آقای عباس قدیریان بود ایشان در کلاس چهارم نیز معلم ما بودند من از اینکه دوباره ایشان را می دیدم خیلی خوشحال بودم آقای قدیریان قانون های کلاس را برای ما معرفی کردند و آقای نجارزاده نیز نکاتی را برای ما گفتند و ما درس خود را آغاز کردیم.

برچسب ها روز اول مدرسه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از این سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 299
  • خوش آمدید

    اسم من سید علی محمد حق دوست است به وبلاگ من خوش آمدید من در این وبلاگ سعی می کنم مطالب مناسبی را برای شما عزیزان تهیه کنم.